خبرنگاران محموله 32 تنی پمپ های شناور وارد کشور شد

به گزارش دَبی بلاگ، تهران-خبرنگاران-مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل گفت: یونیسف در یک همکاری مشترک با وزارت نیرو در زمینه آمادگی برای بحران، یک محموله 32 تنی شامل انواع پمپ های شناور و خود مکش برای استفاده در صنعت آب و فاضلاب وارد کشور کرد.

خبرنگاران محموله 32 تنی پمپ های شناور وارد کشور شد

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، محمدعلی فرحناکیان اضافه کرد: پمپ های مذکور قرار است به منظور افزایش ظرفیت در زمینه آمادگی بحران در میان شرکت های آب و فاضلاب استان های در معرض سیلاب همچون لرستان، خوزستان و گلستان توزیع شوند.

وی ادامه داد: محموله ذکرشده با بودجه فعالیت های بشر محبت آمیز جهانی یونیسف و حمایت اقتصادی بانک های سامان، تجارت و اتاق بازرگانی ایران تامین شد.

فرحناکیان اضافه کرد: پس از سیلاب شدید مارس - آوریل 2019 یونیسف با حمایت کشورهای اهدا کننده مانند ژاپن، کویت، کره جنوبی، سوئیس و کانادا و همچنین اهداکنندگان محلی از بخش خصوصی، مبلغ 3 میلیون و 134 هزار دلار را برای پاسخ به سیل جمع آوری کرد تا با همکاری دولت دسترسی آسیب پذیرترین بچه ها از جمله بچه ها پناهنده و مهاجر به خدمات ضروری را تضمین کند.

مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل ادامه داد: یونیسف در حوزه آب، فاضلاب و بهداشت محیط یک میلیون و 895 هزار دلار جذب و با همکاری وزارت نیرو از دسترسی جمعیت آسیب دیده سیل به آب سالم به وسیله یک سیستم آب و فاضلاب مقاوم در برابر بلایا هزینه کرد.

فرحناکیان با بیان اینکه از این منابع اقتصادی برای تجهیز و توانبخشی و احیای بهتر سیستم های آب و فاضلاب آسیب دیده و تخریب شده و اطمینان از دسترسی پایدار و کافی به آب سالم، تسهیلات بهداشتی و فاضلابی استفاده شد، اضافه کرد: یونیسف علاوه بر این، با همکاری وزارت نیرو در نظر دارد از توانبخشی پایدار و تقویت مقاومت سیستم های آب و فاضلاب در مناطق مستعد و سیل خیز در گلستان و خوزستان حمایت کند.

همکاری های مزبور، با هماهنگی وزارت امور خارجه، منجر به ایجاد مشارکت جدید بین یونیسف و وزارت نیرو، ایجاد برنامه کاری دوسالانه با موضوع افزایش ظرفیت مدیریت آب و افزایش آمادگی اضطراری شده است.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8731

به "خبرنگاران محموله 32 تنی پمپ های شناور وارد کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محموله 32 تنی پمپ های شناور وارد کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید