خبرنگاران برنامه های اوقات فراغت با استفاده از ظرفیت شبکه شاد ارایه گردد

به گزارش دَبی بلاگ، اراک - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان مرکزی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی احتیاج است سال جاری برای اطلاع رسانی و ارایه برنامه های اوقات فراغت از ظرفیت شبکه شاد استفاده گردد.

خبرنگاران برنامه های اوقات فراغت با استفاده از ظرفیت شبکه شاد ارایه گردد

بهروز اکرمی روز سه شنبه در دوازدهمین نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی اضافه نمود: حفظ سلامت مردم مهمترین اولویت است و می طلبد که در ایام شیوع کرونا برنامه های اوقات فراغت از بستر مجازی و بدون حضور فیزیکی هدفگذاری و اجرا گردد.

وی ادامه داد: برگزاری فعالیت های اوقات فراغت به صورت مجازی برای دانش آموزان در رشته هایی که امکان برگزاری آن ها به صورت غیرحضوری وجود دارد باید در دستور کار مسئولان باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اعلام نمود: زمینه ورزش در خانه و برگزاری مسابقات مجازی برای افزایش شور و نشاط در بین جوانان و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان باید در تکالیف اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گیرد.

اکرمی گفت: مسئولان استان مرکزی باید در راستای کاهش هزینه ها از انجام تبلیغات محیطی برای اوقات فراغت دانش آموزان خودداری نموده و با بهره گیری امکانات تبلیغات شبکه های اجتماعی و فضای مجازی زمینه کاهش حضور مردم در جامعه و مکان های عمومی را ایجاد نمایند.

معاون صدا اداره کل صدا و سیمای استان مرکزی نیز در این نشست بیان نمود: اجرای برنامه های شاد با حضور خوانندگان محلی به صورت مشترک با شبکه پنج سیما از 14 تا 17 تیر ماه به مدت پنج شب در دستور کار است.

مرتضی فراهانی اضافه نمود: برگزاری مسابقات رادیویی و تلوزیونی و اجرای سه برنامه شاد رادیویی در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و نسل جوان نیز تابستان سال جاری پیش بینی شده است.

استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است و این استان هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا به امروز 207 هزار و 525نفر در کشور به کرونا مبتلا شده اند و 9 هزار و 742 نفر نیز جان خود را با این بیماری از دست داده اند.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10036

به "خبرنگاران برنامه های اوقات فراغت با استفاده از ظرفیت شبکه شاد ارایه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برنامه های اوقات فراغت با استفاده از ظرفیت شبکه شاد ارایه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید