خبرنگاران انسجام خوبی در تیم مالی دولت شکل گرفته است

به گزارش دَبی بلاگ، تهران - خبرنگاران - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: انسجام خوبی در تیم مالی دولت شکل گرفته است که می تواند به رونق فراوری و توسعه صادرات کشور در نیمه دوم امسال منجر گردد.

خبرنگاران انسجام خوبی در تیم مالی دولت شکل گرفته است

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، علیرضا رزم حسینی در نشست با اعضای فراکسیون تشکل های اتاق ایران با تاکید بر ضرورت اصلاح قوانین و مقررات زائد با مطالبه گری و پیگیری بخش خصوصی، اضافه کرد: در حال حاضر تفویض اختیارات در بخش های صنعت، معدن و تجارت به استان ها و تشکل های بخش خصوصی در اولویت کاری وزارت صمت است و به جز مواردی که منع قانونی دارد، مابقی امور واگذار خواهد شد.

وی تاکید نمود: برای برطرف موانع کسب وکار در حوزه فراوری و تجارت کشور اهتمام جدی داریم و درصدد هستیم با پیشنهادهای ارائه شده از سوی تشکل ها، اصناف و اتاق های بازرگانی، همه گلوگاه های موجود در این زمینه را شناسایی و برطرف کنیم.

رزم حسینی توضیح داد: در حال حاضر نظام تصمیم گیری در وزارت صنعت، معدن و تجارت مبتنی بر حداکثر اجماع نظر کارشناسی دولت، مجلس شورای اسلامی و فعالان بخش خصوصی است، اما در اجرای این مهم، رعایت اخلاق و حسن اعتماد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه از طرح های عملیاتی و قابل اجرای تشکل های بخش خصوصی به جد حمایت می کنیم، اظهار داشت: پیشنهادات متکی بر نگاه کارشناسی، خردمندانه و قابل اجرا را حتماً تا حصول نتیجه دنبال خواهیم کرد.

وی در ادامه از همکاری رییس کل بانک مرکزی و وزرای مالی تشکر کرد و اضافه کرد: انسجام خوبی در تیم مالی دولت شکل گرفته است که می تواند به رونق فراوری و توسعه صادرات کشور در نیمه دوم امسال منجر گردد.

رزم حسینی اظهار داشت: قشرهای مختلف مردمی در مقاطع حساس انقلاب به ویژه در دوران دفاع مقدس، با همه وجود، همراه و حامی نظام بوده اند. بنابراین در شرایط جنگ مالی موجود نیز بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اگر مردم از مسئولان کار و صداقت ببینند، به طور حتم حمایت می نمایند.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 12958

به "خبرنگاران انسجام خوبی در تیم مالی دولت شکل گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انسجام خوبی در تیم مالی دولت شکل گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید