حمله ناموفق سلطانی برای شکستن رکورد یکضرب جوانان دنیا

به گزارش دَبی بلاگ، وزنه بردار ایران در رقابت دسته 73 کیلوگرم قهرمانی بزرگسالان دنیا به شکستن رکورد یک ضرب جوانان دنیا حمله کرد اما ناموفق بود.

حمله ناموفق سلطانی برای شکستن رکورد یکضرب جوانان دنیا

به گزارش خبرنگاران، در چهارمین روز از مسابقات وزنه برداری قهرمانی دنیا 2018، وزنه برداران دسته 73 کیلوگرم به رقابت پرداختند.حسین سلطانی نماینده ایران در این وزن بود که در خاتمه حرکت یک ضرب 146 کیلوگرم را ثبت کرد.

سلطانی 18ساله در حرکت آخر یکضرب خود به شکستن رکورد یک ضرب جوانان دنیا حمله کرد اما نا موفق بود.

حرکت یکضرب:حسین سلطانی در اولین حرکت یک ضرب 142 کیلوگرم را بالای سر برد.برخواه سرمربی تیم ملی برای دومین حرکت شاگردش 146 کیلوگرم را درخواست کرد و سلطانی در مهار این وزنه هم موفق بود و گزارشگر مسابقه هم معتقد بود نماینده ایران خیلی زیبا این وزنه را زد.نماینده ایران در آخرین حرکت یک ضرب پشت وزنه 150 کیلوگرم نهاده شد اما وزنه را از پشت سر انداخت و نتوانست رکورد یک ضرب جوانان دنیا را بشکند.رکورد مشخص شده برای یک ضرب جوانان دنیا 149 کیلوگرم است. به این ترتیب سلطانی با همان 146 کیلوگرم به کار خود خاتمه داد. او در خاتمه یک ضرب پانزدهم شد.

اما درخاتمه یک ضرب، رکورد دنیا دو بار شکسته شد.

ژیانگ شی از چین ابتدا رکورد 161 کیلوگرم را ثبت کرد و رکورد دنیا را یک کیلوگرم ارتقا داد. سپس وزنه 164 کیلوگرم را مهار کرد و توانست دوباره رکورد خودش را سه کیلوگرم ارتقا دهد و مدال طلا را بگیرد.

وادزیم لیخاراد از بلاروس با 156 کیلوگرم نقره گرفت. مدال برنز هم به لیندانگ فنگ از چین با 155 کیلوگرم رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1397 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9

به "حمله ناموفق سلطانی برای شکستن رکورد یکضرب جوانان دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله ناموفق سلطانی برای شکستن رکورد یکضرب جوانان دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید