حضور مسئولان 3 فدراسیون در نشست هماهنگی ستاد فنی بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی

به گزارش دَبی بلاگ، نشست هماهنگی ستاد فنی ششمین دوره بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی با حضور مسئولین فدراسیون کاراته،تکواندو و کشتی برگزار گردید.

حضور مسئولان 3 فدراسیون در نشست هماهنگی ستاد فنی بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، نشست هماهنگی ستاد فنی ششمین دوره بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی با حضور کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش، اصغر رحیمی، هادی ساعی، فرید فتاحیان، علی رغبتی و خانم زبر دست در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک برگزار گردید.

در نشست هماهنگی امروز مسئولان و کادر فنی فدراسیون های کشتی، کاراته و تکواندو به ترتیب از ساعت 14 الی 16 بطور مجزا به آنالیز شرایط تیم های ملی اعزامی به این بازی ها پرداختند.

در این جلسات در مورد آنالیز شرایط حضور تیم های ملی رشته های اعزامی فوق و شانس مدال آوری آنها با اولویت طلا مورد بحث و آنالیز نهاده شد که در ابتدای نشست از سوی سعیدی توضیحاتی در مورد چگونگی سهمیه بندی تیم های اعزامی بر اساس سهمیه و هندبوک اعلام شده از سوی ستاد بازی ها ارائه شد.

در ادامه مسئولین فدراسیون های مربوطه و کادر فنی توضیحاتی در مورد شرایط تیم های ملی و شانس مدال آوری شان ارائه کردند و مقرر شد ظرف 10 روز آینده پس از آنالیز کارشناسانه از سوی فدراسیون های فوق، گزارش کاملی در مورد نحوه آماده سازی تیم های ملی و شرایط نفرات اعزامی شان به این دوره از بازی ها به کمیته ملی المپیک ارائه نمایند.

ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی، مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندو، آرش فرهادیان، فریبرز عسگری و مهرو کمرانی از فدراسیون تکواندو و سید حسن طباطبایی رئیس و محسن آشوری نایب رئیس فدراسیون کاراته در جلسات مربوط به خود حضور داشتند.

ششمین دوره بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی در 31 رشته ورزشی و 305 رویداد برگزار می گردد که البته دو رشته ورزشی آن ورزش های هوایی و تک بال بصورت نمایشی است. در این بازی ها 305 مدال طلا، نقره و برنز، توزیع و پیش بینی می گردد 5 تا 7 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی حضور یابند. این بازی ها از 21 الی 29 اسفندماه در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار خواهد شد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20945

به "حضور مسئولان 3 فدراسیون در نشست هماهنگی ستاد فنی بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور مسئولان 3 فدراسیون در نشست هماهنگی ستاد فنی بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید