جو بایدن: ترامپ به دنبال دزدی نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست

به گزارش دَبی بلاگ، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نسبت به دزدی انتخاباتی توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور هشدار داد و نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرد.

جو بایدن: ترامپ به دنبال دزدی نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واشنگتن پست، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نسبت به دزدی انتخاباتی توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور هشدار داد.

بایدن که در مراسم انتخاباتی حضور داشت، ترامپ را متهم کرد که در تلاش است تا به طور غیرمستقیم از طریق مطرح کردن اشکال درباره انتخابات پستی، نتایج این رأی گیری را سرقت کند.

در این ارتباط بایدن پیش بینی کرد که ترامپ در صورت باخت در انتخابات، آرای پستی را غیر واقعی خواهد خواند.

پیش از این نیز دیگر مقامات آمریکایی نسبت به عدم پذیرش شکست احتمالی از سوی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آینده ابراز نگرانی کرده بودند.

از سوی دیگر رئیس جمهور آمریکا اعتماد کمی نسبت به فرایند انتخابات آمریکا دارد، همان طوری که او چهار سال قبل هنگامی که در مراحل پایانی رقابت خود مقابل هیلاری کلینتون بود، گفت که اگر دموکرات ها برنده شوند، متعهد به احترام به نتایج انتخابات نخواهد بود.

ترامپ در جریان یک مصاحبه در اکتبر سال 2016 مبنی بر اینکه آیا او به خواسته رای دهندگان پایبند خواهد بود یا خیر، پاسخ داد: شما را در حالت تردید رها می کنم.

تردید نسبت به پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا ناشی از آن است که او شاهد کم رنگ شدن میزان محبوبیت خود پس از شکست در کنترل بیماری همه گیر ویروس کرونا و در پی آن اعتراضات سراسری با موضوع بی عدالتی های نژادی است که پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس رخ داد و تقریباً از دو ماه پیش تا کنون در سراسر این کشور ادامه دارد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: عصر ایران
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10578

به "جو بایدن: ترامپ به دنبال دزدی نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جو بایدن: ترامپ به دنبال دزدی نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید