توسعه کارآفرینی در قم با همکاری جهاددانشگاهی

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/قم راه های توسعه فعالیت های مرتبط به کارآفرینی در استان قم در دیدار رئیس کانون کارآفرینی قم با رئیس جهاددانشگاهی واحد استان بررسی شد.

توسعه کارآفرینی در قم با همکاری جهاددانشگاهی

محمد حسین طاهایی رئیس کانون کارآفرینی استان قم با حضور در جهاددانشگاهی واحد استان قم با دکتر محمد حیدری، رئیس، علی حسینی معاون فرهنگی و لیلا ناصرپور معاون آموزش این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر حیدری با اشاره به ظرفیت های توسعه ای جهاددانشگاهی در بخش های مختلف گفت: جهاددانشگاهی نهادی برخاسته از بطن انقلاب اسلامی است و در این سالها نیز با عزم جوانان مومن و متدین و انقلابی و متخصص سعی کرده است در راستای رفع خلاهای جدی کشور در عرصه های مختلف گام بردارد.

وی اضافه کرد: توسعه خدمات علمی و آموزشی و درمانی و پژوهشی در استان قم و حرکت جدی و افتخارآمیز در زمینه جلوگیری از کوچ بیماران مرتبط به ناباروری و درمان آنها در استان و جذب هزاران بیمار سلامت از استان ها و کشورهای مختلف جهان به مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی نشان دهنده ظرفیت های عالی این نهاد انقلابی است.

در ادامه ناصرپور نیز با اشاره به بخش های پژوهشی جهاددانشگاهی در زمینه سلول های بنیادی و دستاوردهای جدید در زمینه های نوین درمان ناباروری و آزمایشی آمادگی این مجموعه را در زمینه همکاری های مرتبط به سرمایه گذاری پژوهشی و علمی گفت.

علی حسینی نیز در این نشست با بیان دستاورهای فرهنگی و آموزشی و بسترسازی آموزش مجازی در استان از همکاری جدی این نهاد با مراکز مختلف مرتبط با کارآفرینی در استان خبرداد.

طاهایی نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت های کارآفرینی در استان قم بر لزوم توسعه فعالیتهای مرتبط به مشاغل خانگی و... تاکید کرد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 15385

به "توسعه کارآفرینی در قم با همکاری جهاددانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه کارآفرینی در قم با همکاری جهاددانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید