توزیع 58 هزار و 994 حلقه لاستیک در استان مرکزی

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: 58 هزار و 994 حلقه لاستیک سنگین و نیمه سنگین سال جاری با نرخ مصوب دولتی در نقاط مختلف این استان توزیع شده است.

توزیع 58 هزار و 994 حلقه لاستیک در استان مرکزی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمدرضا حاجی پور امروز با اعلام این خبر اضافه نمود: 21 هزار و 176 حلقه لاستیک از مجموع 58 هزار و 994 حلقه در سایز 24-12، 10 هزار و 292 حلقه سایز 385 و 27 هزار و 526 حلقه سایز 315 است که در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع شد.

وی ادامه داد: توزیع لاستیک در این استان با نرخ مصوب دولتی سال جاری از سوی 29 نمایندگی، شهرداری ها و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان جذب و توزیع شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: کارگروه استانی توزیع لاستیک با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل اطلاعات، اداه کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، استانداری، شهرداری، اتحادیه صنف لاستیک فروشان و با مسوولیت مستقیم سازمان صمت در استان تشکیل شده و تمامی فرآیند واردات و توزیع لاستیک زیر نظر مستقیم این کارگروه انجام می گردد.

حاجی پور بیان نمود: پیش از این لاستیک های دولتی تنها به خودروهای دارای کارت هوشمند پایانه ها و شهرداری ها تعلق می گرفت اما اکنون تمامی وانت های شخصی فاقد این شرایط، به شرط ثبت نام در سامانه تخصیص تایر سازمان صنعت، معدن و تجارت می توانند از این امکان استفاده نمایند.

وی گفت: استان مرکزی 2 و یک دهم درصد از ناوگان حمل و نقل جاده ای را به خود اختصاص داده و میزان سهمیه لاستیک استان نیز بر همین اساس اختصاص می یابد و با پیگیری مسوولان این سازمان و استانداری مرکزی تاکنون بیشتر از سهمیه اختصاص داده شده لاستیک در استان جذب و توزیع شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اضافه نمود: تیم های بازرسی در شرکت های تولیدی لاستیک نیز مستقر هستند و فهرست فروش محصولات این شرکت ها به صورت روزانه آنالیز و پس از معین سهمیه هر نمایندگی فروش به دستگاه های مرتبط ابلاغ می گردد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4447

به "توزیع 58 هزار و 994 حلقه لاستیک در استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 58 هزار و 994 حلقه لاستیک در استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید