تمامی توافق های دوجانبه با کره جنوبی را نابود خواهم کرد!

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس، در پی اظهارات اخیر مون جائه این رئیس جمهور کره جنوبی مبنی بر لزوم افزایش قابلیت های موشکی کشورش به اسم راهی برای ایجاد بازدارندگی در برابر تهدید خارجی، خواهر رهبر کره شمالی تهدید کرد که در صورت انجام چنین اقدامی از سوی همسایه جنوبی پیونگ یانگ، توافق امضا شده میان کره شمالی و جنوبی را نابود خواهد نمود.

تمامی توافق های دوجانبه با کره جنوبی را نابود خواهم کرد!

بر اساس این گزارش، ساعاتی پس از اظهارات رئیس جمهور کره جنوبی، کیم یو جونگ ضمن انتقاد شدید از آزمایش اخیر موشکی سئول، آن را اقدامی تحریک آمیز خوانده و هشدار داد که در صورت ادامه این فرایند به وسیله کره جنوبی، تمامی توافق های مربوط به روابط دوجانبه دو کشور را نابود خواهد نمود.

گفتنی است، رئیس جمهور کره جنوبی امروز در مورد آزمایش موشکی کشورش گفت: آزمایش موشک بالستیک از زیردریایی به وسیله کره جنوبی، طبق زمان بندی قبلی و بر اساس برنامه ارتش جهت تقویت زرادخانه موشکی صورت گرفت و پاسخ به آزمایش های موشکی اخیر کره شمالی نیست.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20214

به "تمامی توافق های دوجانبه با کره جنوبی را نابود خواهم کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی توافق های دوجانبه با کره جنوبی را نابود خواهم کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید