تلفن همراه تان شخصیت شما را آشکار می کند

به گزارش دَبی بلاگ، تهران (پانا) - براساس تحقیقات، خانم ها هر روز به طور میانه 600 دقیقه و آقایان 459 دقیقه را پای تلفن همراه صرف می کنند.

تلفن همراه تان شخصیت شما را آشکار می کند

به گزارش خبرنگاران، بر اساس تحقیقات، خانم ها هر روز به طور میانه 600 دقیقه و آقایان هم 459 دقیقه را پای تلفن همراه شان صرف می کنند. این زمان معمولاً برای انجام امور شغلی (مانند ارسال ایمیل) و همینطور گشت زدن در شبکه های اجتماعی صرف می شود. با این حال، تنها مدت زمان استفاده از تلفن همراه نیست که اهمیت دارد، بلکه نحوه استفاده از آن هم می تواند نکات زیادی را درباره شخصیت آدم ها آشکار کند. در ادامه می خواهیم ببینیم تحقیقات دراین باره چه می گویند.

1- تلفن تان را زیاد چک می کنید

طبق تحقیقات، وابستگی مداوم به تلفن همراه ممکن است نشان دهنده سطحی از تکانشی بودن باشد. پژوهش ها می گوید کسانی که به تلفن همراه خود اعتیاد دارند ممکن است احساساتی تر از کسانی باشند که به قدری از تلفن همراه خود کم استفاده می کنند که باتری آن تمام روز تقریباً پر است.

2- زیاد از تلفن تان استفاده نمی کنید

طبق پژوهش ها، کسانی که بیشتر از تلفن همراه شان استفاده می کنند اضطراب بیشتری هم دارند؛ و اضطراب هم به نوبه باعث می شود این افراد رضایت خاطر کمتری نسبت به زندگی خود داشته باشند. بر عکس، اعتیاد نداشتن به تلفن همراه خود می تواند مانع از وقوع این مشکل شود.

3- بیشتر از یک ساعت را پای تلفن تان می گذرانید

بر اساس تحقیقات، این امر ممکن است نشانه افسردگی باشد. پژوهش ها نشان داده مدت زمان و تعداد دفعات استفاده از تلفن همراه در افزایش شدت علائم افسردگی نقش دارد.

4- بعد از نیمه شب هم از تلفن تان استفاده می کنید

طبق تحقیقات، کسانی که اغلب بعد از نیمه شب هم از تلفن همراه خود استفاده می کنند، احتمال عدم برخورداری از خواب مناسب در آن ها بالاتر است؛ و از آنجایی که کمبود خواب اثر زیادی بر خلق و خوی ما دارد، این امر ممکن است ما را عصبی تر و نگران تر کند. برعکس، کسانی که حس وظیفه شناسی بالاتری دارند معمولاً قبل از نیمه شب، دست از کار با تلفن همراه شان می کشند.

5- صبر می کنید تا تلفن تان کامل شارژ شود

این رفتار، آنطور که تحقیقات نشان داده، منظم یا بی نظم بودن فرد را نشان می دهد. افراد وظیفه شناس از کم بودن شارژ تلفن شان خوش شان نمی آید و آن هایی که منظم ترند شارژ تلفن شان معمولاً بالای 60 درصد است.

6- تعداد تماس های ارسالی و دریافتی تان زیاد است

پژوهش ها نشان داده افرادی که شخصیت پذیراتری دارند کمتر از دیگران تماس تلفنی می گیرند. برعکس، افراد برونگرا تماس های بی حساب و کتاب بیشتری (همینطور هنگام شب) ارسال و دریافت می کنند و بیشتر از واتس اپ استقاده می کنند.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 18713

به "تلفن همراه تان شخصیت شما را آشکار می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفن همراه تان شخصیت شما را آشکار می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید