تعاملات فناورانه ایران و ترکیه افزایش می یابد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، طی نشست رودررو بین شرکت های ایرانی و مجموعه های متناظر فناور ترکیه ای حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، سلامت و تجهیزات پزشکی، زیست فناوری، الکترونیک و ماشین آلات و غیره که در بهمن ماه سال 98 برگزار گشت، این بار مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به برگزاری نشست تجاری آنلاین ایران و ترکیه کرده است.

تعاملات فناورانه ایران و ترکیه افزایش می یابد

این نشست در حوزه های تخصصی مواد معدنی، صنایع پتروشیمی و فلزات 15 بهمن ماه امسال برگزار می شود.

آشنایی با فرصت های صادراتی به کشور ترکیه، علاقه مندی شرکت های ترک به محصولات ایرانی، شناسایی شرکای تجاری و معرفی نحوه ورود به بازار کشور ترکیه از جمله مزایای حضور در این نشست است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام حضور در این رویداد می توانند تا 15 دی ماه به آدرس اینترنتی www.tesc.ir مراجعه کنند.

با توجه به اشتراکات فرهنگی و مذهبی ایران و ترکیه توسعه سطح همکاری های علمی و فناورانه دو طرف یک ضرورت است. با توجه به پیشرو بودن ایران در بسیاری از حوزه های علمی در خاورمیانه و توانمندی ترکیه در حوزه های بازرگانی و تجارت، این تعاملات دوجانبه اتفاقات خوب و فناورانه ای برای دو کشور رقم خواهد زد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 14383

به "تعاملات فناورانه ایران و ترکیه افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعاملات فناورانه ایران و ترکیه افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید