تحقیقات مشترک ایران و آلمان در موزه مردان نمکی شروع شد

به گزارش دَبی بلاگ، تحقیقات تیم پژوهشی مشترک ایران و آلمان در راستای مطالعه بر روی مردان نمکی و اشیاء مکشوفه از معدن نمک چهرآباد در زنجان شروع شد.

تحقیقات مشترک ایران و آلمان در موزه مردان نمکی شروع شد

ابوالفضل عالی، سرپرست ایرانی هیات مشترک پژوهش مومیایی های معدن نمک چهرآباد گفت: به منظور انجام برنامه تحقیقاتی و علمی بر روی مومیایی های مردان نمکی، هیئت آلمانی امروز 20 مهر ماه وارد زنجان می گردد. وی درباره پروژه تحقیقاتی مطالعه بر روی مردان نمکی و اشیاء مکشوفه از معدن نمک چهرآباد گفت:

هیات آلمانی، از موزه و دانشگاه بوخوم در این پروژه علمی مشارکت می نمایند. کار تحقیقات توسط متخصصان ایرانی با مشارکت و همکاری متقابل با هیات آلمانی در حوزه های؛ باستانشناسی - مطالعات محیطی(چشم انداز باستانشناسی منطقه)- ژئومورفولوژی - گیاه شناسی و جانور شناسی، انجام می گردد.

به گفته سرپرست ایرانی هیات مشترک پژوهش مومیایی های معدن نمک چهرآباد، مطالعه بر روی مومیایی های مردان نمکی و همچنین اشیا و ابزار مکشوفه در معدن نمک چهرآباد نیز در دستور کار هیئت تحقیقاتی است. گزارش ها حاکی است این پروژه علمی به مدت یک ماه ادامه می یابد. منبع: میراث آریا

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: کجارو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 12627

به "تحقیقات مشترک ایران و آلمان در موزه مردان نمکی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیقات مشترک ایران و آلمان در موزه مردان نمکی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید