تایید پیشنهادهای ایران در کمیته آموزش و مربیان فدراسیون جهانی وزنه برداری

به گزارش دَبی بلاگ، پیشنهادهای ارائه شده از سوی نماینده ایران در نشست کمیته آموزش و مربیان فدراسیون جهانی وزنه برداری مورد تائید اعضا نهاده شد.

تایید پیشنهادهای ایران در کمیته آموزش و مربیان فدراسیون جهانی وزنه برداری

به گزارش خبرنگاران، نشست کمیته آموزش و مربیان فدراسیون دنیای وزنه برداری با حضور محسن بیرانوند عضو ایرانی این کمیته به صورت وبینار برگزار گردید که پیشنهادهای ارائه شده از سوی نماینده کشورمان مورد تائید اعضا نهاده شد.

بیرانوند در این جلسه، سه پیشنهاد را بیان کرد. انتخاب فدراسیون برتر سال، افزایش تعداد رشته های تحت پوشش فدراسیون دنیای و برگزاری رقابت های بین قاره ای، میان بهترین های قاره ها، پیشنهادهایی بود که مطرح و درباره آن بحث و گفتگو شد.

در خاتمه، برگزاری رقابت های بین قاره ای به تصویب اعضا رسید. البته، نحوه اجرای آن در نشست های بعدی مورد آنالیز قرار خواهد گرفت اما چارچوبی مجذوب کننده تر و حرفه ای تر خواهد داشت تا موجب توجه بیشتر به وزنه برداری گردد. البته، کلیات دو پیشنهاد دیگر هم مورد استقبال نهاده شد که قرار شد در این باره، آنالیز های بیشتری انجام گردد.

پیش از این و به پیشنهاد نماینده کشورمان در این کمیته، مقرر شد تا ثبت روز دنیای وزنه برداری جهت تائید نهایی به هیئت رئیسه فدراسیون دنیای ارسال گردد. پیشنهاد روز دنیای وزنه برداری، جهت همگانی سازی بیشتر این ورزش ارائه شده که می تواند تغییری جدی در رویکردهای فدراسیون دنیای به این موضوع داشته باشد.

انتخاب بهترین مربی دنیا هم که پیش از این به کمیته آموزش و مربیان ارائه شده بود، مورد تصویب نهاده شد که جهت اجرایی شدن به هیئت رئیسه فدراسیون دنیای ارائه خواهد شد.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 19635

به "تایید پیشنهادهای ایران در کمیته آموزش و مربیان فدراسیون جهانی وزنه برداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید پیشنهادهای ایران در کمیته آموزش و مربیان فدراسیون جهانی وزنه برداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید