تاکسی های اینترنتی مجاز به تردد در ساعات ممنوعیت هستند؟

به گزارش دَبی بلاگ، بعد از اعلام محدودیت های سراسری تردد بود که یکی از شرکت های آنلاین خدمات حمل و نقل مسافر بیان کرد محدودیت های تردد شامل خودروهای این شرکت نبوده و شهروندان می توانند در طول شبانه روز و به طور 24 ساعته از خدمات آن استفاده نمایند، موضوعی که رییس پلیس پایتخت به آن واکنش نشان داده است.

تاکسی های اینترنتی مجاز به تردد در ساعات ممنوعیت هستند؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی درباره اینکه آیا رانندگان تاکسی های اینترنتی برای تردد در ساعات منع تردد در شهر مجاز هستند یا خیر گفت: چنین ادعای درست نیست، همه شامل طرح ممنوعیت تردد می شوند و مجوزی برای ورود خودروهای تاکسی اینترنتی و ... نیست.

وی با بیان اینکه مجوزهای تردد برای خودروهایی که ترددشان دارای ضرورت باشد از سوی فرمانداری صادر خواهد شد، اضافه نمود: رانندگان این خودروها اگر ضرروتی برای تردد دارند یا خودشان یا به وسیله شرکتشان باید مجوز تردد را دریافت نمایند.

فرمانده انتظامی تهران عظیم تاکید نمود: معیار پلیس برای عدم جریمه خودروهایی که در ساعت غیرمجاز تردد می نمایند مجوزی است که از سوی فرمانداری صادر می گردد و ما براساس آن عمل خواهیم کرد.

رحیمی در عین حال از همراهی و همکاری مردم در اجرای محدودیت ها قدردانی کرد و گفت: پلیس جزو نهادهایی بود که در این مدت نه تنها تعطیلی نداشته بلکه در آماده باش هم هست و به شکل محسوس و نامحسوس خیابان ها و معابر را پوشش می دهیم و بر اجرای پروتکل ها نظارت می کنیم.

به گفته وی، تمام این اقدامات برای حفاظت از سلامتی و جان شهروندان انجام می گردد و خوشبختانه میزان همکاری شهروندان با اجرای محدودیت ها نیز بسیار خوب بوده است.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 13711

به "تاکسی های اینترنتی مجاز به تردد در ساعات ممنوعیت هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکسی های اینترنتی مجاز به تردد در ساعات ممنوعیت هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید