بیرانوند: تا یک هفته قبل از آغاز لیگ همه تیم ها کرونایی دارند!

به گزارش دَبی بلاگ، علیرضا بیرانوند پس از حضور در باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: تمرینات تیم خیلی عالی و با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد. فکر کنم تنها تیمی هستیم که خیلی با نظم و با امکانات خوب پزشکی تمرینات مان را آغاز کردیم. همه شرایط لازم را رعایت می کنیم و شرایط بدنی بازیکنان هم با تمرینات خوب در حال بهتر شدن است.

بیرانوند: تا یک هفته قبل از آغاز لیگ همه تیم ها کرونایی دارند!

وی در پاسخ به این سؤال که وضعیتش با باشگاه آنتورپ به کجا کشید، خاطر نشان کرد: باشگاه آنتورپ به دنبال این است که من هر چه زودتر تست های پزشکی ام را پشت سر بگذارم و قرار شده است هر وقت پرواز ها شان باز شد در اولین فرصت برای من بلیت بگیرند تا راهی بلژیک شوم. شاید 20 خرداد یا 29 خرداد به بلژیک بروم، هر چند که خودم دوست ندارم این اتفاق به این زودی ها رخ دهد، چرا که می خواهم تا انتها لیگ در خدمت پرسپولیس باشم و افتخار دیگری با این تیم به دست بیاورم.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به درخواست کناره گیری چهار تیم لیگ فزونی از ادامه این مسابقات نیز یادآور شد: این چهار تیم خیلی زود انصراف دادند. مطمئنم تعداد این تیم ها در فاصله یک تا 10 روز مانده به شروع لیگ به 10 تیم هم خواهد رسید. الان ذهن بعضی مدیران را می گردد حدس زد که در آن چه می گذرد. الان آن ها به این فکر می نمایند که اگر الان مدعی شوند بازیکنان کرونایی دارند فرصت برای قرنطینه کردن آن ها را خواهند داشت. حتی شاید هم نام بازیکنان کرونایی شان را اعلام ننمایند در حالی که صد درصد چنین بازیکنانی دارند. الان یکسری تیم ها مدعی اند بازیکن کرونایی ندارند در حالی که اطمینان داشته باشید یک هفته قبل از بازی ها مدعی خواهند شد تعدادی بازیکن کرونایی دارند! آن زمان است که درخواست می نمایند تیم شان دو هفته در قرنطینه باشد و می خواهند لیگ تعطیل گردد.

بیرانوند در این باره اضافه نمود: در حقیقت بعضی باشگاه ها دنبال این هستند که به هر ترفندی لیگ را تعطیل نمایند و در آستانه شروع بازی ها خواهیم دید چه خواهند کرد. اگر مدعی شوند چند بازیکن کرونایی دارند آن وقت سازمان لیگ مجبور خواهد شد به آن ها دو هفته ای فرصت قرنطینه شدن بدهد. در ادامه هم لیگ عقب خواهد افتاد یا تعطیل می گردد. بعضی باشگاه ها نقشه به نقشه جلو می فرایند.

دروازه بان پرسپولیس راجع به اینکه رادوشویچ گفته است اگر بیرانوند راهی لیورپول گردد کار سختی خواهد داشت، گفت: رادو از دوستان خیلی خوب من است و اعتقاد دارم این حق اوست که دروازه بان اول پرسپولیس باشد. او چهار سال است برای تیم زحمت می کشد. خوب تمرین نموده و بااخلاق هم هست.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: فرارو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9021

به "بیرانوند: تا یک هفته قبل از آغاز لیگ همه تیم ها کرونایی دارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: تا یک هفته قبل از آغاز لیگ همه تیم ها کرونایی دارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید