به روزرسانی ایرپاد های اپل

به گزارش دَبی بلاگ، از به روزرسانی های جدید در کنفرانس جهانی اپل پرده برداری شد. این اولین بار است که شرکت اپل مجبور شد به جای مراسم سالیان گذشته که از نزدیک و با جمع حضار اتفاق می افتاد، مراسم سالانه خود را از راه دور و به صورت مجازی برگزار کند.

به روزرسانی ایرپاد های اپل

سیستم عامل ایرپاد های اپل مانند سایر دستگاه ها، نظیر آیفون، به روزرسانی نمی گردد

اپل از به روزرسانی نرم افزار ایرپاد های خود اطلاع داد که تعدادی ویژگی جدید به آن اضافه شده است. این به روزرسانی شامل ویژگی صدای فضایی است که به گفته اپل، با استفاده از فیلتر های صدا و فناوری های دیگر به کاربر اجازه می دهد احساس کند صدا را از کل محیط پیرامون خود می شنود، در حالی که تنها دو هدفون در گوش دارد.

اپل گفت: این ویژگی از سنسور های حرکتی در گوشی و هدفون ها بهره جسته تا حتی وقتی سر کاربر یا دستگاه در حال حرکت است، صدا را ثابت نگه دارد.به گفته اپل این ویژگی تنها در نسخه های جدیدتر ایرپاد پرو در دسترس خواهد بود.

نرم افزار جدید هم چنین شامل تغییر اتوماتیک است که یعنی ایرپاد ها به طور اتوماتیک به هر دستگاهی که مشغول استفاده از آن هستید وصل خواهند شد به جای آن که مثل سابق، خود کاربر مجبور باشد به شکل دستی تنظیمات را تغییر دهد تا برای مثال بین آیفون و آیپد از هدفون استفاده کند.

به گفته اپل این ویژگی در هر دو نسخه معمولی ایرپاد و ایرپاد پرو در دسترس خواهد بود.

سیستم عامل ایرپاد های اپل مانند سایر دستگاه ها، نظیر آیفون، به روزرسانی نمی گردد، ولی به جای آن به روزرسانی هایی نرم افزاری دریافت می نمایند که وقتی در حال شارژ و به دستگاه دیگری متصل است به طور اتوماتیک به آن فرستاده می گردد.

از به روزرسانی های جدید در کنفرانس جهانی اپل پرده برداری شد. این اولین بار است که شرکت اپل مجبور شد به جای مراسم سالیان گذشته که از نزدیک و با جمع حضار اتفاق می افتاد، مراسم سالانه خود را از راه دور و به صورت مجازی برگزار کند.

منبع: ایندیپندنت

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: فرادید
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9789

به "به روزرسانی ایرپاد های اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی ایرپاد های اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید