بهترین ها در بهترین هتل ها

به گزارش دَبی بلاگ، هتل هایی در سراسر جهان وجود دارد که به کیفیت ارئه خدمات معروف هستند، آنها در بالاترین سطح خود مشغول ارائه خدمات هستند، حال اگر این خبر را بخوانید اکه این هتل ها دست به مجموعه ای از تغییرات و بازسازی ها زده اند چه واکنشی نشان می دهید؟ با ما همراه شوید تا ببینید، چگونه بهترین هتل ها می خواهند بهترین هایشان را عرضه کنند. شاید یکی از این هتل ها باعث شود تا مقصد بلیط هواپیمای بعدی شما تغییر کند.

بهترین ها در بهترین هتل ها

رزرو هتل Four Seasons Resort Lanai هاوایی

بسیاری از مسافران پروازهای خارجی که به هاوایی آمده و به دنبال یک هتل آرام و زیبا می گردند، راهشان به اینجا منتهی می شود؛ این هتل ترکیبی از هنر معماری مدرن و امکانات رفاهی و تکنولوژیک است؛ اینجا می توانید تعطیلاتی آرام و راحت را سپری کنید. اگر بیشتر به دنبال لذت بردن از آفتاب و طبیعت جزیره هستید، این هتل اتاق های ویژه با تراس و امکانات رفاهی منحصر به فردی دارد.

بازسازی اخیر این اقامتگاه، همه تسهیلات ممکن را برای مسافران فراهم کرده است. محبوب ترین بخش هتل، حال سوئیت هایی است که منظره آن رو به اقیانوس است.

رزرو هتل And Beyond Matetsi River Lodge زیمبابوه

این هتل یکی از آن هتل های لوکس و خاص است که می تواند تجربه ای منحصر به فرد در قلب طبیعت بی نظیر آفریقا را برایتان به ارمغان بیاورد. اما به گفته مدیر هتل برای آنکه همچنان در فهرست بهترین ها بماند، نیازمند انجام برخی بازسازی ها بود. اتاق های این هتل با ترکیبی از طرح ها و وسایل مدرن و بومی تزیین شده است، یکی از نقاط درخشان هتل، استخر بزرگ با منظره طبیعت بکر و باشگاه بدن سازی درون هتل است. حال همه خرابی ها تعمیر شده و بسیاری از امکانات رفاهی به روز شده تا همه چیز برای یک تعطیلات عالی مهیا باشد.

رزرو هتل Ritz پاریس

این یکی از آن هتل های معروف پاریس است، هتلی که همیشه و در تمام دوران هم از همین اهمیت برخوردار بوده، اقامتگاهی لوکس که میزبان بسیاری از ستارگان عالم هنر و سران کشورها بوده و هست. این هتل ریسک بزرگی کرد و بعد از 114 سال برای انجام بازسازی به تعطیلاتی موقتی رفت، البته مدیر داخلی معتقد بود برای آنکه Ritz یک قرن دیگر سرپا بماند این کار لازم بود. این تغییرات با حفظ هویت اصلی و با تمرکز بر به روز شدن امکانات انجام شد.

این هتل تاریخی و زیبا حال هم مجهز به وایرلس و امکانات رفاهی درون اتاق است و هم یک اسپا در خود هتل قرار گرفته است.

رزرو هتل The Peninsula شیکاگو

هتلی مدرن و امروزی با میزی پر از روزنامه های صبح و مجموعه ای نقاشی هایی اثر هنرمندان مختلف که فضایی متفاوت را برای مهمانان ایجاد می کند. پس از بازسازی اتاق ها حال مهمانان می توانند به وسیله یک تبلت تمامی تنظیمات حرارتی و نوری اتاق خود را به راحتی انجام دهند.

گفتنی است استخر این هتل نیز در فهرست زیباترین و بهترین استخرها است، استخری در ارتفاع به منظره ای رو به دریاچه شیکاگو که پس از بازسازی باز هم فضای اطراف آن به روزتر و دلچسب تر هم شد.

هتل ها در سراسر جهان در رقابتی تنگاتنگ هستند، نتیجه این رقابت فراهم کردن امکانات رفاهی بیشتر برای مسافران است؛ شما هم از تجربه کردن هتل های جدید واهمه نداشته باشید، برخی هتل ها می توانند به طور کامل تجربه ما از سفر را دستخوش تغییر کنند.

برای جستجو و رزرو هتل خارجی به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: سفرستان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7558

به "بهترین ها در بهترین هتل ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین ها در بهترین هتل ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید