برگزاری مشروط لیگ جهانی والیبال نشسته در سال 2021 میلادی

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سازمان دنیای پاراوالیبال از دوسال پیش برگزاری لیگ دنیای این رشته با حضور 6 تیم از بهترین های دنیا را در برنامه قرار داد.

برگزاری مشروط لیگ جهانی والیبال نشسته در سال 2021 میلادی

اولین دوره این رقابت ها سال 2018 میلادی با حضور تیم های ملی آمریکا، روسیه، آلمان، اوکراین و بوسنی در ایران و به میزبانی تبریز برگزار گردید که با قهرمانی تیم ملی کشورمان هم به انتها رسید. قرار بود دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته هم امسال میلادی به میزبانی کشورمان برگزار گردید که به دلیل کرونا و شیوع و گستردگی این ویروس لغو شد.

بنا به اعلام سازمان جهانی والیبال نشسته، دومین دوره لیگ جهانی این رشته به سال آینده میلادی موکول شد با این حال برگزاری این مسابقات در زمان جدید هم منوط به بازی های پارالمپیک است و برگزاری شدن یا نشدن این بازی ها.

هادی رضایی دبیرکل پاراوالیبال در منطقه آسیا و اقیانوسیه در مصاحبه با خبرنگاران با یادآوری اینکه برگزاری پارالمپیک 2020 توکیو به دلیل کرونا به سال آینده میلادی موکول شد، گفت: این جابه جایی در حالی انجام شد که رقابت های انتخابی برای بازی های پاراآسیایی 2022 هم باید سال آینده میلادی برگزار گردد.

وی توضیح داد: همزمانی این رقابت ها با پارالمپیک در عمل فرصتی برای برگزاری لیگ جهانی باقی نمی گذارد. بنابراین در خصوص لیگ جهانی و برگزار گردیدن یا نشدن دومین دوره این بازی ها بر اساس پارالمپیک تصمیم گیری نهایی خواهد شد. به این صورت که اگر پارالمپیک در زمان جدید یعنی شهریورماه 1400 برگزار گردد، لیگ جهانی برگزار نخواهد شد اما اگر پارالمپیک به هر دلیلی لغو گردد، برگزاری لیگ جهانی به قوت خود باقی خواهد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته همچنین در خصوص محل برگزاری دومین دوره لیگ جهانی - در صورت برگزاری در سال 2021 میلادی - گفت: ایران درخواست میزبانی این دوره رقابت ها را مطرح نموده بود البته وقتی قرار بود مسابقات در امسال میلادی برگزار گردد. حالا که مسابقات به سال آینده میلادی موکول شده تمام تصمیم گیری های قبلی پیرامون این رقابت ها ملغی و قاعدتا برای میزبانی هم مکاتبات جدیدی صورت خواهد گرفت.

رضایی تاکید که سازمان جهانی پاروالیبال تا آذرماه تقویم خود را برای سال 2021 میلادی اطلاع رسانی می نماید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11004

به "برگزاری مشروط لیگ جهانی والیبال نشسته در سال 2021 میلادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مشروط لیگ جهانی والیبال نشسته در سال 2021 میلادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید