بررسی جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره روسیه ادامه دارد و اولویت بایدن است

به گزارش دَبی بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی کاخ سفید گفت، یک بررسی جامع از سوی جامع اطلاعاتی آمریکا درباره فعالیت های ادعایی روسیه ادامه دارد و اولویت دولت بایدن است که حق خودش را برای واکنش به موقع در این باره حفظ کرده است.

بررسی جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره روسیه ادامه دارد و اولویت بایدن است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در یک نشست خبری گفت: این بررسی در جریان است و اولویت دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا تلقی می شود. ما به دنبال نتیجه گیری از این بررسی هستیم. اما همانطور که می دانید، رئیس جمهور حق پاسخگویی به زمان و نحوه انتخاب را برای خود محفوظ می دارد. من قصد ندارم گزینه ها را از روی میز بردارم.

این ابتکار عمل درباره بررسی فعالیت های ادعایی روسیه که اخیرا از سوی کاخ سفید اعلام شد، شامل یک ارزیابی کلی درباره دخالت ادعایی روسیه در نشت اطلاعات کمپانی سولار ویندز، انتخابات آمریکا و مسمومیت الکسی ناوالنی، منتقد کرملین می شود. روسیه بارها و بارها این اتهامات را رد کرده است.

سخنگوی کاخ سفید همچنین درباره گفتگوی تلفنی احتمالی بین بایدن و ولادیمیر پوتی، همتای روس وی گفت: من نمی توانم در این باره پیش بینی کنم.

وی همچنین بار دیگر بر درخواست از مقام های روسی برای آزادی ناوالنی و تمامی بازداشتی های اخیر در جریان اعتراضات به دستگیری این منتقد کرملین تاکید کرد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 15300

به "بررسی جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره روسیه ادامه دارد و اولویت بایدن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره روسیه ادامه دارد و اولویت بایدن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید