بعضی پروژه ها با پیشرفت 90 درصدی در دولت قبل رها شده بودند ، اندازه فراوری نفت در اسفند سال جاری به قبل از تحریم ها می رسد

به گزارش دَبی بلاگ، معاون مجلس رئیس جمهور با اشاره به شتاب گرفتن فعالیت های مالی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته مقدار فراوری نفت در اسفند ماه به قبل از تحریم ها خواهد رسید.

بعضی پروژه ها با پیشرفت 90 درصدی در دولت قبل رها شده بودند ، اندازه فراوری نفت در اسفند سال جاری به قبل از تحریم ها می رسد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سید محمد حسینی ظهر شنبه در جمع خیران مدرسه ساز در رفسنجان اظهارداشت: برنامه های مالی به مرور در حال انجام شدن است و مردم پیامد های مثبت این اقدامات را مشاهده خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در همه ابعاد روحیه مجاهدت، کار میدانی و کوشش مشاهده می گردد و مسلماً شرایط مطلوبی در مقابل کشور و مردم قرار گرفته است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای فعال شدن پتانسیل های موجود گفت: به ویژه در بخش مالی کشور به جای اینکه نگاهمان به غرب باشد برای استفاده از پتانسیل های داخلی برنامه ریزی شده و ارتباطات با همسایه ها با تازهت بیشتر پیگیری می گردد.

وی به افزایش فراوری نفت اشاره نمود و در این زمینه گفت: طبق آمار اندازه فروش نفت ایران افزایش یافته است و در راستای افزایش فراوری نیز کار های مجاهدانه ای صورت گرفته است که ثمره آن افزایش اندازه تولد نفت به قبل از تحریم ها است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور بر افزایش تعاملات با کشور های گروه شانگ های تاکید نمود و اضافه کرد: گره ها در حال باز شدن است و این ها با کوشش شبانه روزی دولت میسر شده و ادامه خواهد یافت.

وی به وجود اندازه زیادی از کار های انباشته شده از گذشته اشاره نمود و گفت: در دولت فعلی پروژه های نیمه تمام در دستور کار واقع شده است متأسفانه در گذشته پروژه های با بالای 90 درصد پیشرفت رها شده بودند که در کنار احیای این پروژه های کار های تازه نیز در دستور کار واقع شده است.

وی بر کوشش دولت برای برطرف مسائل مالی مردم اشاره نمود و گفت: هدف ما بهبود معیشت مردم است و در این راستا کار انقلابی انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 23312

به "بعضی پروژه ها با پیشرفت 90 درصدی در دولت قبل رها شده بودند ، اندازه فراوری نفت در اسفند سال جاری به قبل از تحریم ها می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی پروژه ها با پیشرفت 90 درصدی در دولت قبل رها شده بودند ، اندازه فراوری نفت در اسفند سال جاری به قبل از تحریم ها می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید