بازدید مدیرکل آذربایجان شرقی از فرایند فعالیت یگان حفاظت میراث فرهنگی استان

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی به مناسبت فرارسیدن سال جدید از فرایند فعالیت یگان حفاظت مستقر در موزه های تبریز بازدید کرد.

بازدید مدیرکل آذربایجان شرقی از فرایند فعالیت یگان حفاظت میراث فرهنگی استان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده ضمن بازدید از موزه ها در راستای بررسی شرایط حفاظتی و شرایط عمومی آن ها در شرایط کنونی گفت: عوامل یگان حفاظت اداره کل وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارند که این وظیفه در ایام تعطیلی موزه ها بسیار سنگین تر است.

او ادامه داد: در برهه حساس کنونی که کشور با بحران بیماری کرونا روبرو و تمام موزه ها و اماکن تاریخی تعطیل است، عوامل یگان حفاظت مستقر در موزه ها سربازان بی ادعایی هستند که با وجود تمام دشواری ها و خطرات موجود به دلیل شرایط شغلی شان به صورت شبانه روزی در محل خدمت حاضر هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی ضمن آرزوی سلامتی برای کارکنان یگان حفاظت گفت: امیدوارم با توجه به تدابیر اجرا شده در راستای تعطیلی موزه ها تا سرانجام ایام نوروز و عدم حضور بازدیدکنندگان، تمامی عوامل خدوم یگان حفاظت تا عبور از بحران پیش رو در صحت و سلامت باشند.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6938

به "بازدید مدیرکل آذربایجان شرقی از فرایند فعالیت یگان حفاظت میراث فرهنگی استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرکل آذربایجان شرقی از فرایند فعالیت یگان حفاظت میراث فرهنگی استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید