اکثریت مطلق جمعیت کشورها آلوده کرونا نشده اند، امکان ابتلاء مجدد به کرونا

به گزارش دَبی بلاگ، کیانوش جهانپور نوشت: در کشور ها و شهر های مورد مطالعه در جهان کماکان اکثریت مطلق جمعیت کشور ها اصلا مبتلا و آلوده به کرونا نشده اند. مهمتر اینکه درباره افراد مبتلای بهبود یافته هم هیچ قطعیتی وجود ندارد که دوباره به بیماری مبتلا نشوند.

اکثریت مطلق جمعیت کشورها آلوده کرونا نشده اند، امکان ابتلاء مجدد به کرونا

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، کیانوش جهانپور، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: تست های سرولوژیک ابزار تشخیصی کرونا نیستند و بر اساس شناسایی آنتی بادی ویروس در خون، حداکثر در برآورد و تخمین شیوع در یک منطقه خاص یاری می نمایند و البته تفاوت ها، منفی کاذب و مثبت کاذب بالایی ممکن است داشته باشند.

تخمین این مطالعات هر چه که باشد، نشان از آن دارد که در کشور ها و شهر های مورد مطالعه در جهان کماکان اکثریت مطلق جمعیت کشور ها اصلا مبتلا و آلوده به کرونا نشده اند. مهمتر اینکه درباره افراد مبتلای بهبود یافته هم هیچ قطعیتی وجود ندارد که دوباره به بیماری مبتلا نشوند.

مطالعات فعلی نشان می دهد سطح آنتی بادی در این بیماران ظرف 12 هفته کاهش چشمگیری دارد لذا فعلا به نظر می رسد بسیاری از بهبود یافتگان، حداقل در کوتاه مدت ایمنی نسبی در برابر کووید 19 کسب می نمایند و این لزوما به معنای ایمنی پایدار و قطعی در مقابل کرونا نخواهد بود.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10476

به "اکثریت مطلق جمعیت کشورها آلوده کرونا نشده اند، امکان ابتلاء مجدد به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکثریت مطلق جمعیت کشورها آلوده کرونا نشده اند، امکان ابتلاء مجدد به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید