اهداء 193 دستگاه لپ تاپ به ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت مؤسسه خیریه عترت بوتراب و مشارکت این نهاد 193 دستگاه لپ تاپ به فرزندان ایتام دانش آموز مددجوی این نهاد اهدا شد.

اهداء 193 دستگاه لپ تاپ به ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

قباد مبشریدر آیین اهداء 193 دستگاه لپ تاپ به ایتام تحت حمایت، با اعلام این خبر افزود: در این آیین به هفت نفر از ایتام به کنندگی از 193 نفر، لپ تاپ اهدا شد و مابقی توسط مددکاران این نهاد در ادارات کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به فرزندان ایتام رسانده می شود.

وی با قدردانی از حمایت های خیریه عترت بوتراب از ایتام تحت حمایت در استان، شرح داد: خیریه عترت بوتراب از 1300 دانش آموز یتیم تحت پوشش این نهاد در استان، در زمینه های مختلف در طول سال حمایت می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از 10هزار فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در جهان و در کشور ما، بحث تحصیل علم و دانش در فضای مجازی مطرح است و ما باید بتوانیم برای دانش آموزان تحت حمایت این بستر را فراهم کنیم که در فضای مجازی به تحصیل خود ادامه دهند.

مبشری به آمادگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای مشارکت خیران درخصوص تهیه لپ تاپ و تبلت برای دانش آموزان نیازمند اشاره و اظهار داشت: از خیران و مردم نیکوکار استان دعوت می کنیم تا با مشارکت در این امر خیر، دانش آموزان نیازمند و به خصوص ایتام تحت حمایت این نهاد را برای ادامه تحصیل یاری کنند.

عباس پیدا معاون تحصیلی مؤسسه خیریه عترت بوتراب نیز در این مراسم گفت: این موسسه حمایت 1300 نفر از ایتام در استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده دارد و در زمینه های تحصیلی، مسکن و سایر موارد خانواده های این ایتام را یاری می کند.

وی به اهداء 193 دستگاه لپ تاپ برای ایتام کهگیلویه و بویراحمدی اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به شرایط فعلی که با بیماری مهلک کرونا درگیر هستیم، بتوانیم برای همه ایتام تحت پوشش خیریه عترت بوتراب شرایط استفاده از فضای مجازی و ادامه تحصیل را فراهم کنیم.

در حال حاضر بیش از 12 هزار دانش آموز و 1900 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی از حمایت های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بهره مند هستند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، آیین اهداء 193 دستگاه لپ تاپ به ایتام تحت حمایت، با حضور معاون تحصیلی مؤسسه عترت بوتراب، مدیرکل کمیته امداد استان، جمعی از امدادگران و تعدادی از دانش آموزان ایتام تحت حمایت برگزار شد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 13505

به "اهداء 193 دستگاه لپ تاپ به ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهداء 193 دستگاه لپ تاپ به ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید