انتقادی که حسن زاده به تیم ملی وارد دانست

به گزارش دَبی بلاگ، کارشناس فوتبال ایران معتقد است که شاگردان کی روش نباید رقبایی مثل ویتنام را دست کم بگیرند و موقعیت های خطرناک را به چنین تیم هایی بدهند.

انتقادی که حسن زاده به تیم ملی وارد دانست

رضا حسن زاده در گفت وگو با خبرنگاران، درباره پیروزی 2 بر صفر تیم ملی ایران مقابل ویتنام و صعود به دور حذفی جام ملت های آسیا اظهار کرد: کلا کیفیت بازیکنان در این بازی ها خیلی مهم است. کیفیت بازیکنان ویتنام را با ما یکی نکنید. چیزی که من در تیممان مشاهد کردم صبر و حوصله ای بود که در بازیکنان وجود داشت.

او با اشاره به ارسال پاس های کوتاه و متعدد در محل تجمع بازیکنان ویتنام، اضافه کرد: ایرانی ها بین بازیکنان حریف قرار گرفتند و توانستند خوب بازی نمایند. زمانی که این کار را می کنید، به طور صد درصد تیم مقابل از نظر کیفیت پایین تر از ماست.

بازیکن سابق تیم ملی با انتقاد از رفتار بازیکنان تیم ملی گفت: معتقدم یک رفتار در جنبه بازیکنان ما نمی گنجد. باید جنبه داشته باشید و بعد از زدن گل به تیمی مانند ویتنام، مغرور نشوید و تیم حریف را دست کم نگیرید. ما قدیمی ها می گوییم، مقابل جوانان هم محکم بازی کنید. شاید مغرور شدن باعث شد در ادامه کیفیت بازی ما پایین بیاید.

حسن زاده ادامه داد: کیفیت بازی ما مقابل ویتنام به نسبت بازی با یمن در بخش هجومی کمتر شده بود. البته شاید به این خاطر بود که ویتنام بهتر از یمن بود اما نباید به تیمی مانند ویتنام فرصت گلزنی بدهیم و آن ها دروازه تیم ما را تهدید نمایند.

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این که ایران تیم بزرگی است، تاکید نمود: ایران اصلا نباید اجازه دهد ویتنام روی دروازه اش حمله کند. باید آن قدر سر حال و آماده باشیم که از نیمه خودمان دفاع کنیم و به حریف فرصت گلزنی ندهیم. یک موقعیت هم زیاد است چه برسد که امروز دو فرصت گلزنی دادیم.

او در واکنش به این که تیم ملی ایران دارای کیفیت لازم برای رجحان و موفقیت مقابل تیم های نظیر ژاپن و عربستان است، اظهار داشت: به طور صد درصد ترکیب بازی ما با عربستان و تیم های دیگر فرق می نماید. ما از قدرت و آمادگی خیلی خوبی برخوردار هستیم.

حسن زاده درباره تغییر ترکیب تیم ملی به نسبت بازی نخست مقابل یمن، گفت: نفراتی که در این بازی به میدان رفتند ضعیف نیستند. همه نفرات خوبی هستند. خودمان هم فکر نمی کردیم، تغییرات داشته باشیم. در بازی با یمن ترکیب اصلی بود و انتظار می رفت در این دو بازی هم ترکیب اصلی باشد که برای مرحله حذفی هماهنگی لازم را به دست بیاورد اما کی روش شاید تصور نموده اگر در این بازی میدان ندهد، دیگر بازیکنان تیم ملی نمی توانند فرصت بازی به دست بیاورند چون بازی با عراق سخت است.

حسن زاده در پاسخ به این سوال که تغییرات در ترکیب تیم ملی را چطور دید و فرقی بین بازیکنان نیمکت نشین مانند رضاییان و غفوری وجود دارد، گفت: باید ببینیم سرمربی چه چیزی می خواهد. توانایی وریا در قسمت هجومی بهتر است و رضاییان در بخش تدافعی. خواسته های مربی در هر بازی مهم است. فرق رامین و وریا نهایتا پنج درصد می گردد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4796

به "انتقادی که حسن زاده به تیم ملی وارد دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقادی که حسن زاده به تیم ملی وارد دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید