افرادی خارج از مجلس برای انتخاب رئیس لابی می کنند

به گزارش دَبی بلاگ، منتخب مردم در حوزه انتخابات کلیبر، خداآفرین و هوراند گفت: انتخاب رئیس و هیئت رئیسه مجلس باید در درون فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی صورت بگیرد و افرادی که از خارج از مجلس برای انتخاب رئیس مجلس لابی می کنند مورد پذیرش نیست.

افرادی خارج از مجلس برای انتخاب رئیس لابی می کنند

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، حسین حاتمی در نشست تمهیدات کارگروه اجرایی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی که صبح امروز در خبرگزاری فارس برگزار شد، اظهار کرد: اساس کار مجلس در حوزه هم افزایی در قالب فراکسیون تجلی می یابد و فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب اسلامی هم فراکسیون سیاسی است و البته هنوز در خصوص نام آن به توافق نهایی دست نیافته ایم، ولی طی روزهای گذشته در خصوص نام آن به اجماع خواهیم رسید.

منتخب مردم در حوزه انتخابات کلیبر، خداآفرین و هوراند اضافه کرد: انتخاب رئیس و هیئت رئیسه مجلس باید در درون فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی صورت بگیرد و افرادی که از خارج از مجلس برای انتخاب رئیس مجلس لابی می کنند مورد پذیرش نیست.

وی اعلام نمود: آینده روشن و امیدوارکننده ای پیش روی مجلس یازدهم قرار گرفته است و همه ما کنندگان موظف هستیم که کمک کنیم تا ادبیات انقلاب اسلامی جاری و ساری شود.

حاتمی گفت: مجلس یازدهم همان مجلسی است که مدنظر رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفته است و می تواند مطالبات ایشان را برآورده سازد و امیدواریم که این مجلس مسائل جاری کشور را حل و فصل کند.

4079/

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8814

به "افرادی خارج از مجلس برای انتخاب رئیس لابی می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افرادی خارج از مجلس برای انتخاب رئیس لابی می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید