اعلام آمادگی 16 کشور برای حضور در مسابقات وزنه برداری جام فجر

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی مرادی شامگاه یکشنبه در ملاقات با استاندار گیلان با قدردانی از حمایت های مسئولان این استان در میزبانی پنجمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر پهلوان نامجو، گفت: اقدام بسیار ارزشمندی در استان گیلان در حال شکل گیری است.

اعلام آمادگی 16 کشور برای حضور در مسابقات وزنه برداری جام فجر

مرادی اضافه کرد: قطعاً در فرآیند برگزاری این مسابقات، توانمندی امنیتی، آرامش و اقتدار کشورمان را به جهانیان اثبات نموده و نمایش می گذاریم.

وی با بیان اینکه تا به امروز وزنه بردارانی از 16 کشور برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی نهایی نموده اند، اظهار کرد: این ورزشکاران از کشورهایی اردن، ارمنستان، اندونزی، ایران، بنگلادش، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، ترکمنستان، قرقیزستان، عراق، مغولستان، کامرون، نروژ، چین، قطر و یمن هستند که در هفت وزن با یکدیگر رقابت می نمایند.

تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات جام نامجو پیش بینی شده است

استاندار گیلان نیز در ادامه به سبب اهمیت این دوره مسابقات وزنه برداری بین المللی، در شرایط زمانی حال حاضر که به نام زنده یاد نامجو از افتخارات ملی و استان ما و نیز متناسب با صندلی فرهنگی مردم گیلان، از ابتدا بر برگزاری مطلوب و شایسته این رقابت ها تاکید داشته و داریم.

ارسلان زارع اضافه کرد: تمهیدات مورد احتیاج برگزاری این مسابقات از جمله آماده سازی سالن و اسکان مهیا شده و دغدغه خاصی در این خصوص وجود ندارد.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که مردم ورزش دوست رشت و استان با حضوری چشمگیر، از این مسابقات به خوبی استقبال خواهند کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه برای حضور پرشور جوانان در ایام برگزاری مسابقات برنامه ریزی و هماهنگی لازم مورد انتظار است، گفت: این رویداد مهم ورزشی، اجتماعی و فرهنگی در پویایی، تحرک و نشاط اجتماعی اثرگذار و مفید خواهد بود. در این ملاقات رئیس فدراسیون وزنه برداری

مسابقات وزنه برداری انتخابی المپیک جام نامجو، گرامیداشت دهه فجر از 13 تا 15 بهمن ماه جاری در سالن شش هزار نفری رشت برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5263

به "اعلام آمادگی 16 کشور برای حضور در مسابقات وزنه برداری جام فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی 16 کشور برای حضور در مسابقات وزنه برداری جام فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید