ارتش و کمیته های مردمی یمن مناطق جدیدی را در مأرب آزاد کردند

به گزارش دَبی بلاگ، منابعی در دولت نجات ملی یمن از پیشروی ارتش تحت امر این دولت در استان مأرب و بازپس گیری مناطقی در این استان از نیروهای منصور هادی خبر دادند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن مناطق جدیدی را در مأرب آزاد کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ارتش و کمیته های مردم یمن (وابسته به دولت نجات ملی مستقر در صنعاء) مناطقی را در غرب استان مأرب آزاد کردند.

علی العماد، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن جمعه (15 فروردین) گفت که نیروهای دولت نجات ملی در این استان پیروز شده اند، بلندی های غرب مأرب را طی عملیاتی از نیروهای منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی و عربستان نشین یمن پس بگیرند.

وبگاه خبری یمن پرس نوشت که ارتش و کمیته های مردمی یمن عملیات گسترده شدیدی را امروز در جبهه های المخدره و نجد العتق، هیلان و صرواح آغاز کرده اند.

این وبگاه مدعی شد که ارتش تحت امر منصور هادی پیروز به دفع این حملات شده است.

به رغم درخواست سازمان ملل از طرف های یمن برای متارکه جنگ در شرایط شیوع کرونا و احتمال سرایت آن به یمن، نیروهای ائتلاف سعودی و منصور هادی، به مواضع ارتش و کمیته های مردمی یمن طی دو روز گذشته حمله کرده و پیروز شده بودند، مناطقی را اشغال کنند.

از منابع غیررسمی ولی نزدیک به دولت نجات ملی یمن نیز خبر می رسد که ارتش این کشور به مواضع متجاوزان موشک بالستیک شلیک کرده است که هنوز این خبر تأیید نشده است.

.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7288

به "ارتش و کمیته های مردمی یمن مناطق جدیدی را در مأرب آزاد کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش و کمیته های مردمی یمن مناطق جدیدی را در مأرب آزاد کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید