ابلاغ شاخص های ارزیابی و سطح بندی واحد های دانشگاهی

به گزارش دَبی بلاگ، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ شاخص های ارزیابی و سطح بندی واحد های دانشگاهی اطلاع داد.

ابلاغ شاخص های ارزیابی و سطح بندی واحد های دانشگاهی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در راستای سطح بندی مراکز رشد واحد های دانشگاهی بر اساس عملکرد آنها، شاخص ها و معیار های ارزیابی به واحد های دانشگاهی ابلاغ شد؛ عنوان داشت: این شاخص ها شامل سه دسته از پتانسیل ها و دستاورد های مراکز رشد می باشد. در بخش اطلاعات کمی و کیفی از ساختار مراکز رشد، پتانسیل مراکز رشد به لحاظ فضای کار اشتراکی، اتاق کنفرانس، متراژ فضایی که در اختیار هست ها/ واحد های فناور قرار می گیرد و همچنین تشکیل چارت سازمانی مرکز رشد، ثبات در مدیریت مرکز رشد، تشکیل منظم شورای مرکز رشد و تعداد دوره های برگزارشده از قبیل وبینار، استارتاپ، چالش فناوری، کارگاه های آموزشی و ترویجی حضور در آزمایشگاه ها و جشنواره ها مورد آنالیز قرار می گیرد.

وی در ادامه اضافه کرد: در بخش اطلاعات مربوط به هسته ها/ واحد های فناور و شرکت دانش بنیان عملکرد مرکز رشد به لحاظ تعداد شرکت های مستقر در مرکز رشد، تعداد محصولات تولیدشده و همچنین تعداد دانشجویان و اعضای هیأت علمی که در مرکز رشد فعالیت دارد سنجیده می گردد.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد به بخش عملکرد اقتصادی مرکز رشد نیز اشاره نمود و اظهار داشت: در بخش عملکرد اقتصادی مرکز رشد ملاک های ارزیابی شامل اطلاعات اقتصادی مرکز رشد در مورد هزینه ها و درآمد های مرکز رشد بر اساس بخشنامه های مراکز رشد و میزان حمایت اقتصادی برون-دانشگاهی جذب شده برای هسته ها/ واحد های فناور و شرکت دانش بنیان مرکز رشد و همچنین حمایت جذب شده برای برگزاری رویداد های فناورانه است.

دکتر دهقانی فیروزآبادی در انتها گفت: در مجموع امتیازات سه بخش، معین کننده سطح مرکز رشد در آن واحد دانشگاهی است. مراکز رشد واحد دانشگاهی باید مستندات خود را تا تاریخ 99/11/30 در سامانه اداره¬کل کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه بارگذاری کنند.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 15177

به "ابلاغ شاخص های ارزیابی و سطح بندی واحد های دانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ شاخص های ارزیابی و سطح بندی واحد های دانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید