آمادگی نماینده سازمان ملل برای همکاری با دولت بایدن

به گزارش دَبی بلاگ، فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه خاطرنشان کرد که نزاع در سوریه جز به صورت مشترک و با ساختاری چند جانبه قابل حل نیست.

آمادگی نماینده سازمان ملل برای همکاری با دولت بایدن

به نقل از اسپوتنیک، گی یر پدرسن، فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه در کنفرانس خبری در ژنو گفت که فرایند سیاسی در حال حاضر تغییرات واقعی را در زندگی سوری ها یا آینده آنها ایجاد نمی کند.

وی اضافه نمود: هیچ بازیگر یا گروهی از بازیگران نمی توانند راه حلی را تحمیل نموده یا این نزاع رابه تنهایی حل نمایند.

پدرسن توضیح داد: ما باید با هم کار کنیم. من به دیپلماسی جدی تر و بین المللی تر دعوت نموده ام. این همان چیزی است که ما به آن احتیاج داریم. من به همکاری و تعامل با طرف های سوری و طرف های تاثیرگذار بین المللی و همچنین دولت جدید آمریکا ادامه خواهم داد.

وی اعلام کرد که در حال حاضر ارتش هایی از پنج کشور در سوریه حضور دارند؛ به همین دلیل باید به دنبال راه حلی برای نزاع در این کشور با ساختار چندجانبه گشت.

فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه عنوان داشت: اگر ما چنین تمایل سیاسی نداشته باشیم، برای ما به جلو رفتن بسیار سخت خواهد بود. ما طرف های سوری را داریم، اما سوری ها نمی توانند این نزاع را خودشان حل نمایند، سازمان ملل نیز نمی تواند این نزاع را به تنهایی حل و فصل کند.، ایسنا

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 15164

به "آمادگی نماینده سازمان ملل برای همکاری با دولت بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی نماینده سازمان ملل برای همکاری با دولت بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید