آمادگی طارمی برای قبول پیشنهاد براگا

به گزارش دَبی بلاگ، مهدی طارمی برای پذیرش پیشنهاد تیم براگای پرتغال اعلام آمادگی کرد.

آمادگی طارمی برای قبول پیشنهاد براگا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت روزنامه ABOLA پرتغال، مهدی طارمی درباره نقش کارلوس کارواخال، سرمربی پیشین ریوآوه در سازگاری آسان با فوتبال پرتغال و نمایش خیره کننده اش گفت: من از او بسیار متشکرم. کارواخال و همکارانش از نظر توانمندی فنی خیلی عالی بودند و از همان لحظه ورودم به ریوآوه به خوبی مرا پذیرفتند. او یک روانشناس و مربی عظیم است که دقیقا می داند چه زمانی و چطور باید از بازیکنانش حمایت کند. حتی زمانی که مصدوم بودم می دانست چگونه باید روی ذهنیت من کار کند و هیجانم حفظ گردد.

مهاجم تیم ریوآوه درباره احتمال همراهی دوباره با سرمربی اش برای مثال در تیم براگای پرتغال و جالب بودن این چالش گفت: روشن است و چرا نباید این پیشنهاد را بپذیرم؟ باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاق هایی در آینده رخ می دهند. باید به خواسته های ریوآوه هم احترام گذاشت. تیمی که جهت موفقیت و پیشرفت را برای ما فراهم کرد. ریوآوه حامی ام بود و باید از خواسته های آنها پیروی کنم. برای امضای قراردادی جدید، باید شرایط را ارزیابی کنیم.

مهدی طارمی درباره مطرح شدن انتقالش به سه تیم عظیم فوتبال پرتغال گفت: این برای من افتخار عظیمی است که نام من به تیم های عظیمی همانند بنفیکا، پورتو و اسپورتینگ پیوند خورد. خیلی خوشحالم که به عنوان یک بازیکن ایرانی و آسیا برای آقای گلی لیگ برتر پرتغال مبارزه می کردم. من به فوتبال پرتغال و تاریخش احترام می گذارم. حضور در این فوتبال افتخار بود و دیدم چگونه همه کارها به نحو عالی انجام می شوند.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10897

به "آمادگی طارمی برای قبول پیشنهاد براگا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی طارمی برای قبول پیشنهاد براگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید