آقازاده قسمت دوازدهم؛ این آقازاده های خشمگین!

به گزارش دَبی بلاگ، قسمت دوازدهم سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا آدینه 21 شهریور 1399 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

آقازاده قسمت دوازدهم؛ این آقازاده های خشمگین!

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت دوازدهم سریال آقازاده اینجا کلیک کنید

در قسمت دوازدهم نیما که عزم حامد را در به هم زدن کار های خودش جزم می بیند تصمیم می گیرد از مهم ترین برگ برنده اش همین ابتدای جنگ استفاده کند: مانلی. پخش شدن عکس و فیلم های راضیه می تواند آبروی چندین ساله خانواده حاج رضا تهرانی را به باد دهد و نیما این را به خوبی می داند.

اما بهرامی با این کار موافق نیست. در شرایطی که دکتر بحری فاصله ای با جایگاه وزارت ندارد جار و جنجال های این چنینی همه چیز را بر هم می زند و بهرامی این را به خوبی می داند. بهرامی هم راضیه را از تصمیم نیما با خبر می نماید و هم دکتر را.

دکتر بحری به هر زحمتی که هست نیما را از تصمیمش فعلا منصرف می نماید، اما آتش به جان حامد زده شده است و او هر آن چه نباید می دید را دیده است. نتیجه گرد و خاک نیما یک احضاریه برای خودش، دلی پر درد برای حامد و ترک خانه توسط راضیه است.

در دو قسمت گذشته شاهد بودیم که دیگر خبری از رفت و آمد های زمانی به گذشته نیست و داستان در زمان حال به شکلی خطی روایت می گردد. قصه آقازاده قصه پیچیده ای نیست، اما در دوازده قسمت گذشته با پرش ها، کات ها و فلش بک ها و فلش فوروارد ها به شکلی پیچیده بیان شده است. این چیزی است که سازندگان آقازاده آن را فرم سریالشان می دانند! و از سادگی کسالت بار شدن قصه شان در صورت روایت شدن به شکل خطی نیز با خبرند.

اما حامد عنقا و بهرنگ توفیقی که هفته گذشته در برنامه اینترنتی فریدون جیرانی حاضر شده بودند با اعتماد به نفس خاصی از جذاب تر شدن سریالشان در قسمت های آینده خبر دادند و حتی عنوان کردند که هنوز آن چه در نظر دارند آغاز نشده است.

به هر روی اگر چه تقابل دو آقازاده قهرمان و ضد قهرمان داستان جذاب ترین کنش سریال را رقم می زند، اما در دوازده قسمت گذشته سازندگان آقازاده تا جایی که می توانستند از رویارویی علنی آن ها جلوگیری نموده اند و شاید این همان برگ برنده ای باشد که حامد عنقا از آن یاد می نماید و برای قسمت های پایانی نگه داشته است. اما بدون این رویارویی، روایت آقازاده احتیاج به جذابیت های دیگری دارد که بتواند مخاطب سریال را از این قسمت به بعد تا رسیدن به اوج مورد نظر نویسنده با خود همراه کند وگرنه دو قسمت گذشته هرچند در آن چه خواهید دید جنجالی و جذاب به نظر می رسید، اما در کلیت چنگی به دل نمی زد و از جذابیت و هیجان خاصی برخوردار نبود.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: فرارو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11768

به "آقازاده قسمت دوازدهم؛ این آقازاده های خشمگین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقازاده قسمت دوازدهم؛ این آقازاده های خشمگین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید