شروع مطالعات برای ایجاد نیروگاه خورشیدی در استان کرمان

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/کرمان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: مطالعاتی در مورد ایجاد نیروگاه های خورشیدی در استان شروع شده و تیم آنالیز مستقر در کرمان در حال نهایی کردن مطالعات است.

شروع مطالعات برای ایجاد نیروگاه خورشیدی در استان کرمان

محمد رضوانی فرد شامگاه شنبه 28 تیرماه در جمع بندی سفر به استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: برنامه فشرده ای طراحی کردیم که تا انتها سال 1400 تمامی پروژه های مشخص شده در استان کرمان را به بهره برداری برسانیم.

رضوانی فر در تشریح این پروژه ها گفت: یکی از این پروژه ها، مجموعه طرح توسعه ای لاستیک سیرجان است که در مراحل انتهای است، سرمایه گذاریی 22 میلیون یورویی به اضافه 450 میلیون تومانی در این زمینه اجرا شده و به ظرفیت فراوری لاستیک کشور 10 هزار تن اضافه می گردد.

وی اعلام کرد: بخش دیگر پروژه ها مربوط به پروژه های توسعه ای مجموعه مس باهنر بوده که در حال طراحی است. که با کوشش های دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در خانه ملت کار در این زمینه تسهیل و زمینه برای اتخاذ تصمیم فراهم تر شد و قریب 1200 میلیارد تومان برآورد مجموعه سرمایه گذاری هایی است که در مس باهنر انجام می گردد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) این سرمایه گذاری را مربوط به بخش های لوله آلیاژی، به روز رسانی بخش نورد و مابقی سبد محصولات فراوریی شرکت دانست و گفت: به دنبال تکمیل زنجیره فراوری شرکت هستیم که با فراوری کاتد محقق می گردد و با حمایت استاندار و مدیران استان و در اختیار قرار دریافت معدن مناسب در حال اجرا است.

رضوانی فر اعلام کرد: همچنین مطالعاتی در مورد ایجاد نیروگاه های خورشیدی در استان آغاز شده و تیم آنالیز مستقر در کرمان در حال نهایی کردن مطالعات است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی بخشی از این پروژه ها آغاز شده است، گفت: مابقی پروژه ها متناسب با برنامه های شرکت ها حداکثر تا 24 ساعت آینده نهایی و اجرایی می گردد اما در مجموع امیدواریم با اجرای این پروژه ها به صورت مستقیم برای 1800 نفر در استان کرمان اشتغال ایجاد گردد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10390

به "شروع مطالعات برای ایجاد نیروگاه خورشیدی در استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مطالعات برای ایجاد نیروگاه خورشیدی در استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید