شروع تمرینات پیش فصل بارسلونا با کومان از یک هفته دیگر، هنریک لارسن نیز رسماً به کاتالان ها پیوست

به گزارش دَبی بلاگ، تمرینات پیش فصل تیم فوتبال بارسلونا با راهنمایی سرمربی جدید این تیم دقیقاً از یک هفته دیگر شروع می گردد.

شروع تمرینات پیش فصل بارسلونا با کومان از یک هفته دیگر، هنریک لارسن نیز رسماً به کاتالان ها پیوست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، تمامی اعضای تیم فوتبال بارسلونا، شامل کادر فنی، بازیکنان و کادر پزشکی روز سی ام آگوست (هشتم شهریور) در مجموعه ورزشی خوان گامپر محل تمرینات تیم فوتبال بارسلونا گردهم خواهند آمد تا پیش از شروع تمرینات پیش فصل از آنها تست کرونا گرفته گردد. در صورتی که مشکل خاصی رخ ندهد و بازیکنی مبتلا به کرونا نباشد، از یک روز بعد تمرینات آبی و اناری ها زیر نظر رونالد کومان سرمربی جدید تیم شروع خواهد شد.

پیش از این گروهی 9 نفره از بازیکنان تیم از 10 روز قبل تمرینات شان را شروع نموده اند، اما آنها هم برای ورود به اردوی پیش فصل باید تست کرونا بدهند. در این میان اما ممکن است به تعدادی از بازیکنان فرصت بیشتری برای استراحت داده گردد و سایر نفرات بلافاصله در اردوی تیم حضور پیدا خواهند کرد. این در حالی است که سرنوشت بازیکنانی مانند لوئیس سوارس، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و همان طور که رئیس باشگاه خوسپ ماریا بارتومئو گفت، ممکن است این بازیکنان که در دسته بازیکنان قدیمی و پا به سن گذاشته تیم قرار می گیرند، پیش از شروع فصل راهی تیم های دیگری شوند.

در همین حال باشگاه بارسلونا، هنریک لارسن بازیکن سوئدی سابق این تیم و آلفرد شرودر را به صورت رسمی به عنوان دستیاران رونالد کومان در کادر فنی تیم معرفی کرد. به این ترتیب این دو نفر نیز که مانند کومان تا سال 2022 با بارسلونا قرار دارند، باید در تست گیری از اعضای تیم شرکت نمایند.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11260

به "شروع تمرینات پیش فصل بارسلونا با کومان از یک هفته دیگر، هنریک لارسن نیز رسماً به کاتالان ها پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تمرینات پیش فصل بارسلونا با کومان از یک هفته دیگر، هنریک لارسن نیز رسماً به کاتالان ها پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید