آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت وام یک میلیونی

به گزارش دَبی بلاگ، حسین میرزایی در خصوص آخرین خبر ها از وام یک میلیون تومانی یارانه بگیران که برای دوران کرونا پرداخت می گردد، گفت: برای دریافت این وام تا 10 خردادماه فرصت است و متقاضیان یارانه بگیر می توانند با سیم کارت تلفن همراه که به نام سرپرست باشد، کد ملی سرپرست را به سرشماره 6369 ارسال نمایند.

آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت وام یک میلیونی

به گزارش فارس، وی اضافه نمود: یک موعد از پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار یارانه بگیر باقی مانده است که در 22 خرداد 99 این وام یک میلیونی به حساب سرپرستان متقاضی واریز می گردد.

سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی گفت: تا به امروز 20 میلیون و 184 هزار و 368 سرپرست خانوار تسهیلات یک میلیون تومانی یارانه ای گرفته اند و بقیه مانده اند که البته یکسری از این افراد تمایلی به دریافت وام ندارند و بعضی نیز تقاضای خود را با ارسال کد ملی به سرشماره یاد شده اعلام کردند.

وی گفت: بعضی نیز کد ملی خود را اشتباه وارد نموده یا با سیم کارت دیگری فرستاده اند که این ها قبول نیست و بعضی نیز در پیامک خود نوشته اند من متقاضی وام هستم که بار ها اعلام کردیم فقط 10 رقم شماره ملی سرپرست یارانه بگیر را با سیم کارتی که به نام او باشد به سرشماره 6369 ارسال نمایند.

میرزایی تأکید کرد: باقی مانده وام یک میلیونی یارانه ای در 22 خرداد به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: فرارو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8865

به "آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت وام یک میلیونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت وام یک میلیونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید